Δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της Έρευνας GUESSS (Global University Entrepreneurial Spirit Student’s Survey). Η έρευνα η οποία πραγματοποιείται παράλληλα σε περισσότερες από 51 χώρες και 1000 πανεπιστήμια κίνησε ιδιαιτέρως το ενδιαφέρον των ΜΜΕ, προβάλλοντας παράλληλα το Πανεπιστήμιο, Το Τμήμα και το Εργαστήριο. Σε συνδυασμό με επόμενη εκδήλωση του Εργαστηρίου τον Νοέμβριο η παρουσίαση της έρευνας έγινε σε τοπικά και πανελλήνιας εμβέλειας έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, όπως Καθημερινή, Έθνος, Μακεδονία, ANT1, Star, TV100 κ.α.