Το Σάββατο 24 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η προγραμματισμένη εκπαιδευτική παρέμβαση με τη χρήση ανθρωποειδούς ρομπότ, στο πλαίσιο του διαγωνισμού επιχειρηματικότητας του Walk AUTH Innovation Accelerator. Η δράση συντονίστηκε από το Εργαστήριο Επιχειρηματικότητας (Elab) και το Εργαστήριο Εφαρμογών Πληροφορικής και Ρομποτικής στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία (Lires) του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής. Εκπρόσωποι των εργαστηρίων ήταν η Αθανασία Λουκίδου, Υποψήφια Διδάκτορας στην Επιχειρηματικότητα στην Εκπαίδευση, και ο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, Μηχανικός Πληροφορικής και Επικοινωνιών και Υποψήφιος Διδάκτορας στην Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η τρίλεπτη παρουσίαση του ρομπότ αποτέλεσε ένα πρωτοποριακό παράδειγμα παρουσίασης επιχειρηματικής ιδέας (startup pitching), προσομοιώνοντας με ζωντανό και διαδραστικό τρόπο τα βασικά δομικά στοιχεία ενός αποτελεσματικού επιχειρηματικού αφηγήματος. Το ρομπότ ανέδειξε πτυχές όπως το πρόβλημα, τη λύση, την καινοτομία και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, προσφέροντας στις φοιτήτριες και στους φοιτητές ένα βιωματικό πρότυπο πριν τις δικές τους παρουσιάσεις.
Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης, οι συμμετέχουσες κα οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα σύντομο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης, μέσω του οποίου συλλέχθηκαν δεδομένα σχετικά με τη συνολική τους εμπειρία, την επίδραση της τεχνολογικής επίδειξης στην προετοιμασία και αυτοπεποίθησή τους για το pitching, καθώς και τα συναισθήματα που τους προκάλεσε η παρέμβαση.
Η χρήση του ρομπότ ως εργαλείο παρουσίασης έδωσε τη δυνατότητα στις φοιτήτριες και στους φοιτητές και να βιώσουν μια εμπειρία που συνδύασε την τεχνολογική καινοτομία με τη βιωματική μάθηση και τη συναισθηματική εμπλοκή, ενισχύοντας όχι μόνο τη θεωρητική τους κατάρτιση, αλλά και την προσωπική τους ενεργοποίηση και αυτοπεποίθηση.


